Thursday, September 3, 2009

Terima kasih HP!

Hari ni memang best.. sebab dapat menggugat iman puase aku...
aku mengbuat keputusan xnak tido sebab ade kelas pagi pukul 8 pagi..
sebab nye minggu lepas sume kelas pagi aku ngan budak umah aku xpegi..
TERBAIK...

So aku pon xtdo la... Tapi aku tido gak... hahahahah xleh nk elak... so aku bangun jam 7:57pagi..
so masok 8:30 hahaha lambat.... ermmm hati gelisah... masok kelas makcik yang mengajar kelas Animasi 3D suda menuggu di tempat duduk die... hahahaha Selamat die xmarah.. Tapi ade bende die patut marah.. keje rumah yang diarahkan siap dalam 2 minggu kami satu kelas xbuat... mahu laki atau pompuan... Batal puase makcik tu sebab MARAH kami.. hahah PADAN...

Mane x nye die ajar tapi kami xleh cube sebab 3DMAX x install lg siblak kan.. pastu die pg kerusus 2 mnggu memang best la kan x yah la masok kelas.. hahahah.. TAPI budak2 aku power dalam 2jam je kami berjaya mengatasi masalah itu.. Diam die sambil memberikan senyuman manje.. nasib die comel... hahahaah
Pastu aku ngan kawan rumah aku... di pelawa utk masok COM animation, so aku on je.. Abis.. busy la hidop aku... hahahaha


Ni baru cerite sebenarnye aku ade kelas Ai kami kene summit kerje hari ni..
aku da siap kan yang lain tapi kenderaan je blom.. so aku buat la kenderaan aku buat rocket yang berupa monster.. sementare aku tunggu die render sbb pc tu lembab aku pegi kacau awek kat meje sebelah.. sambil aku kacau die aku lihat pc yang aku guna kan.. PERH!! asal wallpeper die kaler biru siap lambang HP pon ade memang terbaik la kan RESTART sendiri.. abes keje aku camne...


HILANG!!!


hampa aku memang xleh nk wat pape la.. nk wat balik xdapat la kan..
nasib baik PUAN baik die cakap anta minggu depan hahahaah.

tapi memang sial..

so!!
SAVE kerje anda di dalam KINGSTON ye..
jangan di HP

No comments:

Post a Comment