Tuesday, October 6, 2009

GAME BOY adalah AWEK aku..



ni lah harta aku atau awek aku yang teman aku bile sunyi..
                                     


 
ni aku dapat dari kawan kolej aku Fizol dengan harga RM40..
tapi malangnya GAMEBOY ini di ciplak.. Bukan original JAPUN.


yang ini pemberian KAWAN aku yang bername ADRY (The Padangs)
tetapi yang ini mengalami kerosakan pada skrin dan board blakang..
tetapi skarang sudah elok kerana sudah di salin dengan yang baru siap
prosound dan didalam keadaan baik (Thank Adry,Aimen & Ulik).


Yang ini yang pertame aku dapat dan mencube LSDJ denganya
aku dapat dari AIMEN (Mikrobotmen) dengan harga RM100 siap ngan Prosound..




Yang ni aku dapat dari Jon dari mudah.my dgn harga RM170 dgn beg sekali penghantaran yang xsampai
1 hari.. tapi pape pon Thank kt Kawand baik aku la Ulik yang banyak tolong aku tok DMG ni..
sebab die ABG MUDAH.my hahahaha tapi isi dalam dah di tukar dgn ADRY punye. 





Yang ini same jugak aku dapat dari mudah.my  dkt brade Puchong Fizan namenye
mula2 die bukak RM100 tapi di sebabkan kepakanran ULIK dapat RM70 hahaaha
Thank ULIK,PJOL,WAHID & BERN sebab mereka ni banyak membantu tok aku dapat kan
bende ni dan dorang ni kawan yang memahami selain budak KAJANG dan dorang ni xkan tanye aku buat ape GAMEBOY banyak2 baik beli PSP je. Dan yang ni pon da PROSOUND.. thank lagi skali Aimen.

Aku rase bende ni yang mengisi ruang kosong dalam diri aku ni.


No comments:

Post a Comment