Tuesday, October 6, 2009

REJEKI!!

Syukur Alhamdulilah...

Raye ni rezeki aku lebih sket. dapat bende yang aku nk..
Mase bulan puase ari tu.. Aku sempat lah bli sebiji GAMEBOY dgn BEG NINTENDO skali..
Dekat mudah.my .

Dan 300909 aritu aku sempat beli satu lagi GAMEBOY warna Kuning dengan cara yang same jugak..

Aku skang ade 4 DMG & 1 colour.. Bukan Tamak atau Poser ke ape..
Aku da jatuh cinta dengan bende ni aku nk wat camne..
Same je klu kite main Gitar kite akan tambah gak peralatan dan gitar kite gak kan.. SO?

Lagipon tu rezeki aku kan. Aku jumpe aku beli la kan dan aku akan bawak mane2 aku pegi
lantak la orang nak cakap pape pasal aku aku pedulik ape kan (ko ingat makbapak ko sayang ko lebih ke cakap aku yang bukan2) lagi pon kalau x suke care aku datang cakap depan aku la..
tu la care die..

hah..

No comments:

Post a Comment